تاکید رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان سرایان بر همکاری و هماهنگی میان دستگاهی

تاکید رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان سرایان بر همکاری و هماهنگی میان دستگاه های عضو تفاهم نامه های چهار خط فوریتی 

در ابتدای جلسه، رئیس اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان سرایان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد اورژانس اجتماعی، به تشریح اقدامات انجام‌شده در حوزه مداخلات تخصصی، حمایت از افراد در معرض آسیب و رسیدگی به موارد بحرانی پرداخت. وی با تأکید بر اهمیت همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های عضو تفاهم‌نامه‌های چهار خط فوریتی اظهار داشت: «موفقیت در ارائه خدمات به‌موقع و مؤثر به جامعه هدف، مستلزم تعامل سازنده و پاسخگویی سریع تمامی دستگاه‌های مرتبط است. در بسیاری از موارد، هم‌افزایی میان اورژانس اجتماعی، اورژانس ۱۱۵، نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و شبکه بهداشت نقش تعیین‌کننده‌ای در مدیریت بحران‌ها و کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد.»

وی همچنین بر ضرورت آگاهی‌بخشی عمومی نسبت به خدمات خطوط فوریتی و ارتقای سطح آمادگی دستگاه‌های عضو برای مواجهه با شرایط بحرانی تأکید کرد.

#اقتصاد_مقاومتی_در_سایه_وحدت_ملی_و_امنیت_ملی

#پویش_ملی_کنار_مردم

#مهر_آوا_کانال_اطلاع_رسانی_بهزیستی_خراسان_جنوبی

#روابط_عمومی_بهزیستی_شهرستان_سرایان

@behzisti_khj

http://www.behzisti.ir/service/province/khjonoobi

کد خبر 189291

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد